درمان گلومرولونفریت اولیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان گلومرولونفریت اولیهدر مرحله اول، تشخیص زود هنگام و درمان زود هنگام کلید برای بهبود پیش آگهی، استفاده روتین از کورتیکواستروئیدها و اصل سیتوتوکسیک درمان ترکیبی را می توان درمان استاندارد هورمونی علاوه CTX داده شده است، درمان برای بیش از 2 سال داشت.

در مرحله دوم، بیماران نارسایی کلیوی حاد در اسرع وقت از هورمون درمانی استاندارد و CTX پالس تراپی یا پالس متیل پردنیزولون درمان و پالس تراپی CTX. تعویض پلاسما درمانی نیز یک اثر خاصی دارند، به ویژه برای نقش خونریزی ریه موثر و کارآمد. اگر حجم زیادی قوی از خون، نارسایی شدید قلب، زمانی که دیالیز اورژانس، و آن را از طریق یک دوره خطرناک، برای ایجاد شرایط برای درمان و زمان را به نفع خود همراه است.

سوم، درمان به طور کلی عبارتند از: استراحت، تغذیه، مدر، کاهنده فشار خون، ضد انعقاد و پیشگیری از عوارض مختلف، باید به درمان اولیه گلومرولونفریت بسته به وضعیت بیمار مراجعه کنید،.

کارشناسان توصیه به استفاده از طب چینی نفوذ از ایمونولوژی، منطقه کلیه ابزار های هولوگرافی روش آیونتوفورز پزشکی درمان است. بخور و بیماریهای دهان، تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن، به طوری که توانایی بدن را به خود سرعت بسیار زیاد سوخت و ساز بدن و تعمیر آنها زخم التیام یابد. مجتمع پاک کردن سیستم ایمنی بدن در کلیه ها و متابولیت، بهبود تغییرات پاتولوژیک کلیوی، حفاظت از غشای سلولی، رادیکال های آزاد اکسیژن، حفاظت از سلول های کلیه باقی مانده، به منظور دستیابی به هدف از عملکرد کلیه باقی مانده با ثبات است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: